torsdag, augusti 15, 2024

Elevrådsrepresentant

 

Har idag blivit elevrådets representant för vår lilla klass om i dagsläget 5 personer, vi ska egentligen vara 7 men två lyser med sin frånvaro.
Tog mitt dagliga dopp med ett glas vitt med mycket is, har 39 grader i poolen.
Vår lärare ritar upp hur vi ska koppla elen i skåpen, vi får börja med att skruva loss allt och sedan börja bygga upp dem.
Idag 3 fas motorer som ska kopplas och testas.
Här är min parkompis Dyar som precis börjat på ett tomt skåp, kopplings schemat sitter på väggen bredvid.
Var ut en halvtimme i söndags och plockade ett drygt kilo kantareller.
Min otroligt vackra hustru, Sitala som jobbar på tok för mycket.
Varje dag efter skolan sätter jag mig en dryg timme i poolen och solstolen.
Denna dagen med Carolina Gynnings aperitifvin med mycket is.
Verkar som att den nya lite dyrare medicinen fungerar mycket bättre än de tidigare. Samtidigt har mina skakningar avtagigt.
Här jobbar min älskade hustru 12 timmar per dag, sex timmar i veckan.
Jag på väg till skolan vid 06.30 i mina nya kläder.
Gin och tonic fungerar också bra med mycket is i det varma badet.
Gott om äpplen i år, synd att ingen äter dem bara.
Vårt nya café som ligger vid den gamla pingstkyrkan, två Iranska brödfer som öppnat och har helt okej priser.
En bolltistel som fått besök av ett bi och en humla.
Jag i min nya skoltröja.

Inga kommentarer: