tisdag, september 11, 2007

Mark Twain

Nej ryktet om min död är betydligt överdriven!
Jag har ingen ursäkt heller, annat än att det har varit en sååååå, tråkig vecka, ingenting stimulerande att skriva om, bara jobb och jobb. Har dock ordnat med en present till Adam, min snart 7 år gamle son. Annars så har jag piffat och fixat lite grann, tömt några flyttlådor och i fredags så fick jag en ny shunt installerad i pannrummet. Så förhoppningsvis så kommer uppvärmningskontot att bli lite lägre detta år. Det vart en digital variant som kommer att sköta det mesta åt mig, oavsett väder och temperaturkurvor.

Annars så har livet gått sin stilla/häktiska gång.Vaknar, åker till fabriken, kommer hem och däckar. Visst har jag hunnit med att snacka med lite kompisar via nätet, men sen har det inte blivit nåt mer. Hoppas att det blir lite mer tid i slutet av veckan så att ni kan hitta nåt att störa er på. ;-)

Har inte ens fått upp kameran för att ge er något nytt att titta på, ber så hemskt mycket om ursäkt.


Ha det, ta det lugnt.

Magnus

Inga kommentarer: