torsdag, mars 28, 2019

Kort inlägg pga stressig vardag och skit som stör mig.

 Man ska ju kolla vad det är i saker, helst inte mer än fem saker och allt står ju i mängdordning. Blev lite sugen på att få plats i frysen så jag tänkte steka på lite gamla fiskpinnar och smaksätta med lite remouladsås. Visade sig att den snart gått ut för fyra år sedan :D Smakade precis som den brukar göra.
 Fiskpinnarna var ju betydligt färskare, gick ut för tre och ett halvt år sedan, men smakade precis som de brukar göra. För säkerhets skull köpte jag ett nytt paket i helgen, man vet ju aldrig när man blir sugen på fiskpinnar.
 Tydligen någon mer än jag som trivs här <3 p="">
 Ombyggnationen av Möbeln har äntligen tagit fart, några konstiga "tankar/skorstenar" har kommit på plats och väggarna har prytts med skeppsplåt, dvs plåt som redan är rostig men som tål rost under en lång tid.
Det känns branär man kommer hem och ser att det händer saker, men nu känns det bra att jag ska få åka hem till min fru och njuta av den plats där vi ska bygga vårt hem. Ha det gott i vårkylan, jag drar till 35 grader i April! 
:D

Inga kommentarer: