tisdag, maj 29, 2007

Raining cats and dogs


Jaha är detta månne en försmak på den 3 veckor långa semester man tvingas ta ut i Juli? Det har nu pissat lite lagom i ett par dar och ska tydligen (enl. tidningar och TV) fortsätta så här en vecka till. Jaja jag behöver ju inte vattna och slipper klippa gräs, kan va kul för det stackars blåregnet att få lite vådis.

Annars då? Har inte hunnit så mycket som jag velat, mycket pga att jag passade på att ta det lite lugnt och lyssnade på kroppen som sa att det vore läge med lite vila. Har kärrat några kärror grus och ryckt lite i en del ogräs, satt ut en annons i tidningen och på nätet om ett gäng cyklar som inte längre används, kan ju resultera i lite färsk deg att lägga på diverse räkningar som snart förfaller. Trist, trist.

Gjorde iordning 4 matlådor igår, att använda nu i veckan och en stor Grekisk Bondsallad (mycket gott) , idag blir det Nachos med salsasås och ost. Ja jag vet att det inte är nyttigt med jag tar ett par glas vin till så då spelar det ju liksom ingen roll vad jag äter, eller hur?

Bäst att jag går ner och fixar det nu så att man kan käka till Äntligen hemma.

Ha det!

M

Inga kommentarer: