lördag, december 22, 2007

Kaos!!!!!!!!!!!

Wow, vet inte riktigt var jag ska börja eller sluta. Har gått med i en tävling på FB och är på god väg att vinna ett Nintendo Wii spelkonsoll med tillhörande spel. Eller vad säger jag, jag leder ju med hur mycket som helst. Detta har gjort att jag har anmält mig till en del andra tävlingar där jag ligger hyfsat till. Problemet är att jag har fått så många applikationer på min FB sida att jag knappt hinner göra något annat än att ta hand om detta.

Min speciella vän på FB som jag besökte i Örebro, var här förra helgen då mina brorsbarn vart döpta. Det var en tevlig helg och vi hade mycket skoj, med lite tourism i Uppsala osv. Resten av denna vecka har jag suttit vid datorn och jobbat som jourhavande medmänniska, det finns tydligen massvis med olyckliga kvinnor där ute i landet/på nätet som behöver någon att prata med och få lite goda råd av. Jaja, jag vet att jag troligen INTE är den man ska vända sig till om man vill ha goda råd, far till två barn som jag så gott som aldrig ser. Men jag skyller det hela på deras korkade mammor, så stäm mig då, pucko. Jag vet i vart fall att jag den senaste veckan fått åtminstone 4 tjejer att tänka om och ta ställning till deras nuvarande situation.

Så ha en riktigt GOD JUL och ett gott slut på 2007 och hoppas att 2008 blir det året som går till historien som det året då allt bara hände.

Puss, kram och kärlekssmek på kinden, LOVE YOU ALL!!!

M

Inga kommentarer: