måndag, december 10, 2007

Lackar mot jul...

Tja så var det nästan Lucia, och vad har hänt sen sist? Jo Elias och hans mamma var förbi på jobbet för att visa upp sig tillsammans med Soc. som åter igen satt klorna i dem pga att hans mamma inte kan lära sig att lek och matdags inte går att kombinera. Han går inte upp i vikt och därför har det återigen blivit så att de såå intelligenta och smarta människorna på Soc. vet exakt vad som ska göras. Det dröjer väl inte länge förrän jag åter får gå emellan för att hindra dem från att ta Elias ifrån oss.

Annars så lever jag "la vida loca" och sitter vid datorn 24/7 och samtidigt i telefonen. Pratar ett antal timmar varje kväll med miss B som snart kommer hit och hälsar på. Då ska vi göra Uppsala, Tierp, Dragon Gate samt gå på dop I Funbo kyrka. Annars så händer det inte så mycket, jag skyfflar requests på Facebook, får runt 300-400 per dag, och försöker hinna med att skriva till mina FB vänner och hålla mig uppdaterad vad de gör och hur de mår.

Som vanligt så får jag hålla det här lite kort då jag numer är busy busy, men puss å kram på er och ta det lugnt nu inför jul. Själv har jag bara fått upp en enda julprydnad, har inte ens hunnit att ta tag i julstädandet ännu.

M

Inga kommentarer: