onsdag, januari 28, 2009

Pust och Puh!


Sakta men säkert växer sovrummet fram och det börjar bli lite mysigt och gosigt. Fållade upp gardinerna jag köpt på det stora Svenska möbelvaruhuset vars namn förkortas IKEA. Smidigt med smältlim istället för att sitta och hand tråckla med sytråd.

Nu återstår lite småfix och sen ska kläderna in i garderoben och sen ska alla verktyg in i "skräprummet", det jag vill fixa till som ett Star Wars rum.

I övrigt så händer det inte så mycket i mitt liv, jag vaknar, åker till jobbet, jobbar, åker hem, tittar på TV, somnar och sen börjar det om. Längtar till våren, trädbeskärning, frösådd och förberedelser i växthus och trädgård. Lite naken hud i solen med en kall öl eller ett glas rött i växthuset under vinrankorna och en bra bok.

Ha det så gott mina vänner, puss och kram.

Inga kommentarer: