torsdag, oktober 29, 2009


Så var den här veckan så gott som över och oktober har passerat så gott som obemärkt. Miss G och jag var iväg på en Cinderella kryssning och bunkrade lite gott gott, åt en massa gott käk. Dagen efter fortsatte jag med hennes kök och börjar se slutet av det hela, ett par arbetstimmar kvar och sen är det klart å betalt.

Min far och hans gumma var förbi med lite födelsedags paket, bla en flaska Llaphroaigh, mmmmm. Monterade isär miss G's TV och lödde bort ett relä som jag tror kan vara orsaken till att TV'n inte startar och igår hade hon varit på ELFA i Solna och köpt ett nytt, som jag monterade på kretskortet. Ska bli intressant att se om problemet löst sig, får väl höra i kväll om det funkat. I morgon ska vi ses i Uppsala och gå på Biotopia, har inte varit där sen i lågstadiet.

Vann ett 10-kort på UL i en bildtävling i 18minuter så nu kan miss G åka gratis 10 gånger och sen mailade jag till en av vinklubbarna jag är med i och vann 2 friplåtar till Det goda köket i Stockholm, med mat och vinprovning. Har lite flyt just nu verkar det som, man kanske ska köpa en lott.

Fick ett tackkort från min äldsta son och ett tack SMS från min yngsta sons mamma, det första jag hört av dem sedan mycket mycket länge, men bättre sen än inte alls. Snön på bilden kom den 13 oktober, men har smält bort.

Tja det var väl det om detta, ha de göj.
M

Inga kommentarer: