måndag, maj 17, 2010

Vi har vår i luften, var har ni er?

Med hopp om en varm sommar. Veckan har vrit full av värme, regn och blåst, men när helgen kom så steg temperaturen och helt plötsligt så var det fullt ös ute på Gryttjoms flygfält. Ett gäng goda vänner valde att kasta sig ut i det fria och falla fritt ett par minuter.

Själv har jag legat på knä och ryckt ogräs och vattnat och försökt hålla koll på trädgården. Miss G var här i onsdags men var tvungen att jobba på fredagen och sen var jag singel hela helgen :-(

På torsdag har jag en date med min terapeut slash sjukgymnast och sen åker jag till den kungliga hufvudstaden och hämtar upp mitt hjärtas mö för att ledsaga henne till fjärran land, Åland.

Och sedan i nästa vecka har jag min slutliga genomgång med röntgen och läkaren som petade in allt järnskrot i benet på mig och sen är det bara att kasta kryckorna och försöka ta sig till jobbet, som alla de andra myrorna. Jaja, det är ju bara för ett par veckor, sen är det ju semester.

Semester ja, jag ska ju på bröllop nere på västkusten och måste komma i form och skaffa någon typ av passande kostym, men det får jag bry mig om senare.

Ha det gott och passa på att njuta av rabarber och alla vårblommor, det dröjer ett år innan de kommer igen.

Puss och kram på er.
M

Inga kommentarer: