lördag, december 11, 2010

Hur har ni det där ute i landet? Här är allt prima liv, sånär som på att Miss G har problem med ryggen. Vi är nyss hemkomna från en tidig middag eller sen lunch hos hennes far som fyller år i morgon. Det var gott och trevligt.

I torsdags var vi ut med jobbet, vi gick till Costas och det var mycket gott, som vanligt. Whisky före maten och rött till maten som kom i stora lass och sen kaffe och en Irish Coffee samt en liten julbonus ;-)

Vi har fått in en extrahjälp från Bangladesh på jobbet, väl behövligt då det endast är Nicke och jag kvar på fabriken. Det har varit sjukt mycket och vi har legat efter med en hel del.

Igår var jag förbi mamma en snabbis innan jag åkte till Gubbängen, fick en stor påse kattmat, vilket Yoda kommer att gilla. Hon tycker inte om Whiskas och äter hellre tonfisk, men när hon får mat från mamma så skiter hon i tonfisken och äter bara torrisar.

Nej nu ska jag sätta mig bredvid Miss G och gosa lite innan det blir Så mycket bättre på TV4.

Ha det varmt och gott
M

Inga kommentarer: