söndag, september 25, 2011

Åh jisses vilket party!

Jag var på klassåterträff med de här sköna kidsen ni ser på bilden, något äldre men faan så sköna att hänga med :-) Fett kul att man även kom ihåg vad de hette trots att vi inte setts på nära 35 år. Snabbt var vi tillbaks i Mellanmjölkens land på 70-talet och sen vidare i dagens snack, sjukt kul.

Lika kul var det inte att SJ och Co inte hade tåg hem och att jag fick stå i 2 timmar och frysa innan det gick en buss hem. Frös om ena stortån hela söndagen :-(

Tidigare på lördagen var jag tidigt in till Uppsala för att boka en resa till Bangkok för Miss G och mig. Pga strul på nätet så gick inte resan att boka online, men nu är det klart med flyg via Peking till Thailand och ett mindre flyg till Koh Chang, en natt i Bangkok och snart även ett boende hos den gamle rugbypolaren som driver dykcenter, matskola, hotell, mm. i Thailand. På vägen hem får vi se Kiev i en dryg timma.

På jobbet har det gått bra för oss, mindre bra för byggjobbarna som nu ligger 11 veckor efter och bra för vår nya medarbetare J som kommer från Thailand och inte talar annat är Thai o ch en liten begränsad Svenska,dock mycket trevlig.

'Tanken var att tömma garaget i helgen så att Miss G skulle få in sin leksak i garaget, dock kom en flaska Southern Comfort ivägen och snart ska hon få flytta in i sin nya lya vid Globen. Misstänker att jag har en del att göra i veckan :-)

Sov gott mina vänner.
M

Inga kommentarer: