fredag, januari 20, 2012

En liten snabbis...


Vecka 3 går mot sitt slut och jag kan bara summera den som den vecka då jag på jobbet slitit ont pga byta av storlek på spik fått en del problem att lösa och privat haft ett och annat med den jävla pelletspannan å göra.

Förra helgen var jag till Stockholm och hyggde mig, bastade och åt och drack gott och på söndagen var Miss G och jag på Cinematografen. Vi promenerade från Globen till Söderbion, där det pågick en filminspelning, för att se Stig Helmer The Story. En hyfsad rulle för oss lite äldre :D

På jobbet har vi nu i veckan haft folk som byggt om fabriken och lagret med en extra våning så att vi ska ha gott om utrymme, en rörmokare har dragit om en hel del rör så att vi kan flytta på alla maskiner så att vi får dem dit vi vill ha dem.

Idag får vi besök från en leverantör från ett land i öst och övervåningen på jobbet ska bli klar, mycket på G samtidigt, eventuellt kommer våran nya packmaskin idag också.

Ha en skön helg på er alla.
M

Inga kommentarer: