söndag, september 02, 2012

Det är sommarn som alltid säger nej.

Denna sommar går till historien som den mest misslyckade årstiden ever. Jaja, man kan inte få allt, jag har dock lyckats installera en Luft/Vatten värmepump och fått den att fungera! Jag har testat systemet och har nu hela 25 grader inne sedan en vecka och har gjort av med 300 W el på en vecka mot tidigare minst det dubbla och ingen värme eller som i december för ett år sedan 4000 kronor i el och 3500 på pellets.

 Passade på att ta denna bild när solen för en gångs skull visade sig. På jobbet händer det massor av spännande saker och förhoppningsvis ska det ske stora förändringar inom kort.
 I övrigt kan jag inte säga så mycket då jag mest står vid spisen/diskhon och rensar svamp och fyller frysen med billig bacon, falukorv m.m. Undrar var fan jag ska få in 20-25 Kg lamm om en månad?
Ha det gött där ute i regnet :D

Inga kommentarer: