söndag, augusti 11, 2013

Pride

 Kom just på att jag glömt att lägga upp bilder från årets Pride Stockholm här på bloggen, finns massor på Fejjan men glömde detta forum, sorry. Som alltid så häpnas man av folks idérikedom, som denna med alla färgglada ballonger, :D
 OLW delade ut gratis osthjärtan, vilket var mycket uppskattat.
 Som ni ser så har Stockholms beridna polis lämnat ett antal visitkort på Götgatan.
 Kungen och drottningen av Pride var naturligtvis på plats och rev även ner de största applåderna.
 Kreativiteten hos dessa var fantastisk, tror fan inte att de har dräkterna på under sexet dock :D
 ICA Sebastian var på plats och ungefär här upptäckte jag att SD-kortet var fullt, FAN, skulle ha tagit mig tid att rensa, är lite ovan med hur mycket minne denna kamera drar jämfört med den förra :-(
 Träffade Hamid för första gången IRL och såg honom sedan plåta hela C-gänget med Freddy och Annie.
 Mona Sahlin var med som alltid, men var var den där partiledaren?
 Gurgin var med som vanligt han med, men pga av fullt minneskort så hamnade jag på efterkälken och hann se de flesta av mina vänner från sociala medier och de som jag faktiskt känner IRL endast bakifrån, medan jag jobbade för fullt med att rensa kortet från gamla bilder.
 Någon som gjorde en pudel?
 Babsan gjorde den mest spektakulära entren och var sedan på SVD's första sida dagen efter
 Döden kom förbi och hela gatan var full med hästskit, man undrar hur mycket skit som låg på gatorna för 200 år sedan.
 Efter att paraden passerat så gick vi söderut och intog en liten nätt lunch på Thaibåten, har ni tid och vackert väder så rekommenderar jag detta ställe.
Efter lunchen så vart det ett par drinkar och öl på sandstranden ombord, hade jag haft råd hade jag suttit där ännu :D

Inga kommentarer: