tisdag, januari 21, 2014

Det går bra nu, äntligen!

 Kan inte klaga på denna vintern än så länge då det är lagom snöfattigt, kanske lite väl kallt i helgen men annars helt okej.
 Bilen gick till slut igenom besiktningen och jag har sen dess ställt av den då jag knappt använder den på vintern, jag har ju gångavstånd till allt i Tierp.
 Yoda och jag myser om kvällarna och saknar på inget sätt hennes förra matte som bara var full av lögner, hon ljög inte bara för mig utan för alla sina vänner och släktingar, men det är klart det var ju så hon började sin bana.
 Avslutade helgen med ost och vin och lite jobb vid datorn medans teven var i full gång.
Har äntligen fått de nya verktygen att fungera smärtfritt på den nya roboten och plastmaskinen och jag slipper at handplocka rörnit och ha tumskinn som elefanthud. SMHI varnade tidigare i veckan för -26 grader i min trakt men har nu sänkt det till -11, tacksam för det. Ha en bra vecka.

Inga kommentarer: