tisdag, januari 28, 2014

Lön för mödan...

Jaha, så har det gått en vecka till då. Firade av helgen på Latitude-59 som vanligt och denna bild är tagen på unisextoaletten.
 Skön text att se när man redan stått och fixat till sig i spegeln. Klart man såg bra ut, hade ju druckit 4 öl och 2 glas rött :D
På lördagsförmiddagen fick jag besök av Mr B som jag mötte upp på Bolaget, vi åt lite kyckling och rotsaker och hävde i oss alkohol till sent på kvällen.

Ja jävlar så inspirerande, vet inte var jag ska börja, eller ja först skulle jag byta ut typsnittet från 1970-talet och sen kanske fixa ljussättningen och kanske om andan faller på, ställa någonting i fönstret.
 Tog tag i det där med klipp håret och skaffa ett jobb grejen, ja jobb har jag ju i massor, men har ju inte klippt mig på evigheter så efter att ha spenderat hela lönen av mödan på att fylla fickorna på diverse banker och elleverantörer så tog jag idag tag i kalufsen.
Fick ju mina första grå redan som 20-åring men nu är halva skägget grått och sidorna grå, tur att toppen fortfarande är mörk, jag är ju trots allt inte ens 49 1/2 år gammal :D

Ha en skön fortsättning på vecka 5.

Inga kommentarer: