söndag, november 12, 2017

Tierp har blivit kallt

 Vintertiden är äntligen tillbaka och man njuter lite extra på morgonen av att vända på sig och sova en timme till.
 Det hittades en plockrobot uppe i Haga, den fick vi igång och snart ska den in i produktionen.
 Man känner sig rätt nöjd när man kommer hem till detta, mitt hem, min borg.
 När man kommer hem och ser skylten att man har hamnat rätt och vet att här vill jag leva.
 Underbara Jessica Frej,tog några bilder medan hon pratade med någon annan, direkt efter sa hon till mig att ta en ny bild då hon ville fokusera på mig som fotograf, ett vansinnigt duktigt proffs.

 Chefsredaktören för Allt om mat och den fantastiska Titti Qvarnström
 Hittade den mytiska Ernst som gjorde reklam för sina viner och glögg.
 Den alltid lika trevliga konditorn Sebastien Boudet.
 Och med mycket vin i kroppen hittade jag detta ställe och en massa nya vänner som jag kunde dela minnen från Thailand med och även Yodas gamla ägare kom förbi med sina kompisar.
 Pga förseningar tog det mer än tre timmar att ta sig hem från Älvsjö, men känslan att gå förbi denna skylt en lördagskväll GULD!
Ett gäng gubbar som ofta syns på TV4 :D

Inga kommentarer: