onsdag, februari 24, 2021

Snart är våren här.

När det har varit kallt har Yoda legat uppe på soffryggen och njutit av värmen från elementet och jag har haft en varm mjuk kudde att vila huvudet mot.
I fredags så hann jag hem tidigt och fick njuta av en fredagsdrajja.
Fick i helgen även i mig en gin och tonic som jag drack ur det unika Fantomenglaset som jag fått av min jobbarkompis, han har etsat det själv.
I måndags så bjöd chefen på smörgåstårta som Johanna på Latitude-59 gjort, supergod och helt utan skinka så att även våra muslimska kompisar kunde äta och njuta av den.
Så jävla onödigt och kostsamt, varenda ruta på busskuren var krossad.
Och som inte det var nog så hade de ligisterna gjort samma sak vid hållplatsen mittemot, fy fan så onödigt.
Mitt ena citrusträd som jag haft länge bär frukt som nu börjar få rätt färg, kanske snart dags för skörd.
 

Inga kommentarer: