tisdag, september 20, 2022

Ryktet om min död är betydligt överdrivet...

Tack vare att de slutade med att sälja blommor i Tierp så fick vi passa på att köpa upp det som fanns kvar, vi fyllde bilen både lördag och söndag.
Min fru som är från Thailand älskar Tagetes, som är en vanlig blomma där, njöt av att få fylla sitt rum med dessa.
Bad i bubbelpoolen när vädret gav oss tillfälle, det blev inte så många gånger denna sommar tyvärr.
Men att få hålla om denna badbrud varje gång det gavs tillfälle var underbart.
Inför Pridefestivalerna så fick Uppsala två flerfärgade övergångsställen.
Nu är hon nöjd, i skogen för att fylla korgen med kantareller.
De stora tistlarna blommar och fylls med insekter, i detta fall en av hundratals humlor.
Fan vad jag älskar min vackra fru, hon gör verkligen min dag, mitt liv!
Kräftor för två, precis som vi vill ha det.
Skördat kantareller igen.
Sexig fru i badet!
Efter många år så blommade till slut en av mina porslinsblommor (Hoya)
 

Inga kommentarer: