onsdag, september 21, 2022

Höst, höst, höst!

Köpte en körsbärsurkärnare på nätet, har ju fått osannolikt mycket bär på träden i år.
Efter en kvart med urkärnaren så märker jag att det går snabbare att använda saft Majan och det blir betydligt mindre kladd.
Hämtade upp lite kantareller innan jag ställde av bilen inför vintern.
Rakade av mig skägget jag haft i decennier, fler personer har sagt att jag ser yngre ut, själv är jag av motsatt åsikt.
Gjorde min plikt och gick och röstade, tyvärr hjälpte det inte, den blåbruna sörjan segrade.
Adonicus apricot blommar som bara den, massor av knoppar.
Psyche blommar också, men bara över en dag.
Hittat en kyl och frys för en Annie Lööf, i Tobo.
Lite extra pengar skulle inte sitta fel.
Då jag ligger minst 3000 under den sämst betalda plastarbetaren i landet så måste jag söka nya inkomstkällor, denna gång som skådis under hösten.
 

Inga kommentarer: