tisdag, september 01, 2009


Jaha, så var det ny vecka igen och helgen passerade snabbt förbi. Miss G var tänkt att springa Tjejmilen, men försov sig och stannade kvar. Tidigt på söndags förmiddagen så fick vi besök av familjen Bz, de hade vart i Dalarna och tog en sväng förbi för att se hur jag bor. Miss G och jag passade på att slutmåla huset och en vägg på garaget. Sedan städade vi och tvättade, diskade och allt annat sånt där skoj.

I måndags mulade en kille från Tierp av Grissjukan, så nu kan man väl tjäna pengar på att hota att andas på folk. Igår försökte jag ställa in parabolen, men det är stört omöjligt när bilarna åker förbi och stör ut ljudet hela tiden. Miss G och jag har gått igenom alla kläder och fick ihop 6 säckar med kläder som var trasiga, för stora, missformade och helt enkelt ute eller fula. Det får bli en sväng till Kupan.

Har sjukt mycket att göra på jobbet, men det verkar som om det bara är jag som har märkt det, deadline nästa fredag. Och då måste allt vara klart, för sen åker Yoda och jag till Stockholm, för att senare på kvällen få skjuts av farsgubben till Arlanda. Kommer fram till Tunisien strax före ett på natten och eftersom de har sluten valuta så får man hoppas att de har en bankomat på flygplatsen, har för säkerhets skull redan tagit ut en euro hundring, just in case. Måste komma på ett bra sätt att få plats med all elektronik i ryggan då min kabinväska är för stor för att gå som just kabinväska. Faktum så är den så stor att den inte ens går ner i resväskan.

Näe, ni får ha det så gott där ute i sensommarvärmen.
M

Inga kommentarer: