torsdag, juli 15, 2010

SEMESTER!!!

Semestern inleddes med att jag i lördags och tisdags mekade med bilen tillsammans med min morbror. Annars har jag hållt på med altanen och umgåtts med miss G. Vi tog en tur till Djupöbadet vid Karlholmsbruk men åkte sedan vidare till Fagerviken där vi tog ett dopp i det runt 12 gradiga vattnet.

I går så tog jag fram poolen och gjorde ren den samt började fylla den med vådis och idag tog jag en sväng till Hallstavik för att få ACC'n fixad i bilen. Passade på att besöka Hargshamnsbadet när jag ändå var i närheten.

Annars händer inte mycket med 30 grader inne håller man sig i schack och sitter med så lite kläder som möjligt och rör sig inte i onödan.

Har varit i skogen och tittat till mina kantareller, som pga den myckna värmen är många men små och torra som fnöske, lite regn på nätterna skulle inte skada. Jaja, snart helg och mis G kommer i morgon för att inviga poolen, och umgås med mig hoppas jag. Nästa vecka väntar mycket jobb i en lägenhet i Gubbängen samt ett födelsedagskalas, jippie, det var inte igår.

Ta hand om er och gör som jag, skippa kletet av smörjolja på skinnet, få en naturlig bränna och glöm inte att kramas i värmen.
M

Inga kommentarer: