torsdag, november 11, 2010

Shit vad tiden flyger fram, likt vingar på en svala som jagar i luften sitt byte. I veckorna jobbar jag som vanligt och förra helgen var jag till Gubbis och började arbetet med att grundlägga arbetet inför omvandlingen av miss G´s vardagsrum. Nu har vi bestämt vilken tapet, golv och väggfärg som det kommer att bli och i kommande helg så ska det förberedas för målning av tak.

Lördagen kommer att gå i rusets tecken då jag för andra året i rad vunnit en friplåt till Det goda köket. Det blir vin i massor och mat och andra drycker och sjukt roligt, men trångt. Förra året träffade vi runt 10 kändisar som jag vet vilka de är, miss G är fortfarande lyckligt ovetande om vilka de är, haha. Lite kända kockar, vinkännare och designers brukar vara där och i år har jag en bättre mobilkamera med mig så då ska det väl kunna komma upp lite bilder på Twitter och Facebook samt en bild även här på bloggen.

Snö är något vi inte talar om här, har redan fått mer än Stockholm kommer att få i år. Kommer hem efter jobbet och plogfan har lagt upp en vall full av vatten som gjorde att det bara gick att skotta för hand.

Ha en skön, kall, fuktig vecka.
M

Inga kommentarer: