onsdag, november 24, 2010

Snökaos

Ojdå, det har tydligen gått två veckor sen jag var här sist. Nå vad har hänt sen dess? Jo jag har jobbat, sjukt mycket just nu, men så är det alltid i november, men nu är vi ju bara två på fabriken. Hemma har jag målat om efter fuktskadorna jag fick förra vintern, möblerat om lite i källaren samt varit iväg med en del överflödiga prylar till en inrednings firma i Tierp.

Miss G var här förra helgen och då vart det filmbonanza. Nu i veckan har jag röjt i vinkällaren samt städat ur lite prylar i vardagsrummet. Det ska möbleras om så att jag kan spela lite Wii.

Snö har det kommit och idag har det ju blåst en del och det har bildats vallar som det inte var någon större idé att skotta undan då det 5 minuter senare såg lika jävligt ut igen. Håller det kort idag, ni får ha det så gott.
M

Inga kommentarer: