torsdag, mars 17, 2011

Swisch, vad var det där? Det var livet. Kan jag få ett till? Nej.

Idag firas St Patty och jag har därför hällt upp ett glas grönt. Det mesta flyter på som det ska, pannan funkar och det händer saker på jobbet som gör att det är kul att komma dit. Hemmavid smälter snön i rasande takt och snart är våren här.

Telia har fortfarande inte fått fart på telefon eller TV, bredbandet fungerar dock utmärkt, har de inte ordnat det hela till slutet av månaden så säger jag upp kontakten med dem. Då har de ju faktiskt haft två månader på sig att fixa det hela, svagt Telia!

Nu är det bara en vecka kvar till Sälen. Ska bli intressant att se om benet håller och om jag kan ha pjäxa på foten, det gör fortfarande ont i både fot och ben dagligen, men va fan lite ska man ju tåla. Dagens skidor är ju så korta att det blir mycket mindre smällar i vridmomenten. Kommer dock bara att åka en dag då jag inte vill överanstränga benet, om det inte känns jättebra dagen efter, för då blir det en dag till.

Näe om man skulle avsluta här så att man kan kolla in sina Twittervänners liv, känns som att jag slösar massor av tid på Twitter, men det är ju så jävla kul att slänga käft med folk där och knyta kontakter.

Ha det så gott, i morgon eftermiddag börjar helgen ;-)
M

Inga kommentarer: