lördag, februari 25, 2012

Från -24 till +10 på ett par dagar...

Howdy folks!
Förra helgen tog jag med Yoda till hennes förra husse och matte, Miss G med son, för att se om hon kunde vara där medan jag är borta. Det funkade fint så länge jag var där men sen sket det sig pga den dominerande och skitsura bitterfittan till gammelkatt, Sissi.

Jag får därför hämta upp henne i morgon och se till att hon får vila upp sig hos någon som inte direkt hatar henne.

I veckan har jag varit och fått en del sprutor mot en del saker man inte vill ha, kostnad 800 spänn! Som tur är fick jag äntligen min ersättning för min olycka för två år sen och en 4%igt handikapp. Ska villigt erkänna att jag gärna hade betalt mer än det dubbla för att slippa smärtan och rörelsehindret.

Har äntligen fått pelletspannan att fungera mer än ett par timmar, berodde troligtvis pga mycket spån och dålig kvalitet på pelletsen. Hur som helst så har jag nu äntligen fått upp värmen i huset, 19 grader i hallen och 24.5 i vardagsrummet. :D

På jobbet har vi gjort stora framsteg och enorma landvinningar och framtiden ser ljus ut, våra kunder har börjat öka på sina beställningar och en del nya kunder gör entré. En medarbetare är på turresa och kommer hem med mycket gottigott, hoppas han bjuder :D

Ha det så gott nu i slutet av månaden, den 1:a tar jag ledigt och njuter av lite värme och mat och dryck och goda vänners lag :D

Puss och kram
M

Inga kommentarer: