lördag, juli 13, 2013

En vecka kvar till en veckas semester.

 Busshållplatsen utanför Ärna flygplats har fått en passande utsmyckning Snoopy the beagle as The Red Baron
 Själv har jag jobbat på med att få klar altanen så att jag kan njuta av min något korta semester på endast en vecka.
 Har knappt hunnit med trädgården alls men tog ett ryck med att få väck det mesta av nässlor och kirskål och en sväng med trimmer och klippare gjorde susen, tyvärr växte eländet upp efter en vecka.
 Har äntligen fått upp ett litet spa på den nya utbyggnaden av altanen, så skönt att efter en dags hårt slit kunna lägga sig i 40 gradigt vatten och få sina muskler masserade.
 Med ett gäng kalla öl och lite sol kan detta bli min nya hobby :D
 Skåda Uppsalas nyaste café, lite bökigt att ta sig till och det verkar inte finnas någon personal heller.
 Åkanten i Uppsala är verkligen vacker och mycket populär, i våras syntes trappen inte pga allt vatten.
Hoppas att ni får en skön helg, själv har jag bunkrat upp med ett gäng kalla pilsners och ska se till att få lite färg på kroppen. Ha det gött och ta hand om varandra och njut av vädret, snart är det höst.

Inga kommentarer: