fredag, juli 05, 2013

Så var halva året avklarat, nu tar vi itu med resten :D

 Hallå där!
Var på lite lunch med jobbet och naturligtvis åt vi på Latitude-59, jag tog en oxfilé med djävulsryttare och pepparsås, sjukt gott.
 På vägen hem från jobbet passerade jag dessa små dunungar.
 Min rosa pion har slagit ut likt en polkagris :D
 På midsommarafton tog jag en sväng till Trollsjön för att se att sjön stigit med flera meter sen senast.
 Lyckades fixa till 7 sorters sill till lunch och solen visade sig från sin bästa sida.
 På kvällskvisten gjorde jag min egen tolkning på oxfilé med sparris i bacon och pepparsås, så jävla sjukt gott.
 Äntligen börjar trädgården att visa sig från sin bästa sida :D
 Lite regnigt en morgon, tyvärr fungerar reflexerna som störningsmoment när man vill ta en bild.
 Vid min gamla gymnasieskola så har kommunen låtit några ungdommar måla lite i tunnlarna, klart mycket trevligare.
 Silon i Tierp är det som syns på långt håll och välkomnar en hem.
 Yoda vågade sig ut och hålla mig sällis i helgen medan jag jobbade på altanen.
 Var ner till XL-bygg och fixade lite mer virke till altanen.
 Bara det bästa är gott nog när man ska inviga det nya spat :D En Gambiansk export pilsner :D
 Startade med 37 grader och lite bubbel men här ligger jag bara och njuter av värmen och den goe goe ölen.
 Lördagen den sista i juni och jag har 1.5 Kg till min målvikt för detta år men kan tänka mig att gå upp ett hekto för att slippa detta nummer :D
Skål på er alla, ha en skön sommar, jag kommer att göra mitt yttersta för att hinna njuta utan att ta någon semester. Nja jag har ju sök en vecka i slutet av månaden då jag tänkte njuta av särbon och ett nytt land jag inte varit i tidigare, Estland.

Inga kommentarer: