lördag, juli 20, 2013

SEMESTER!!!

 Hallå där kära medborgare och skattebetalare, tjuvstartade lite på semesternöjet förra helgen genom att unna mig lite lättja.
 Fick sällis av Yoda, som annars inte är riktigt bekväm med att vara ute, gillar dock att snoka runt när husse är ute på altanen.
 Provade en Sofiero på petflaska, gör sig inte i solens sken då den blir varm på 5 röda. Öl skall serveras i glasflaska.
 Näe en kall Leo och en god bok i varmt bad med bubblor och sol och sen en kall glass, saknar bara en sak men det skriver jag inte här ;)
 Mina vackra liljor blommar för fullt och då slås man av att sommaren snart är till ända :-(
 Önskar att jag hade fler liljor så att jag kunde njuta längre av deras sällskap.
 Lavendeln doftar underbart och sprider sig som en löpeld längs husväggen, funderar på att implementera den på fler ställen.
 Fortsätter att äta gott och dricka gott och har nu nått en vikt på 66.5 kilo mycket tack vare hårt arbete och mycket svett på jobbet, samt långa promenader, träna ligger liksom inte för mig, då jag tycker det är energislöseri :D
 På väg ut till bubbelbadet med en kall Leo :D
 Snart är hela öl/vin magen borta och jag känner mig på topp och kommer i de flesta gamla kläder.
 LCHF är det så de kallar mat som smakar gott? Billigt är det också och många matlådor blir det.
 Kött, korv såser och sallad som nersköljes med lite vin aka hälsokost :D
 Har äntligen tagit tag i saken och börjat röja i garaget, fan vad saker jag äger :D
 Lite lokala spel kanske?
Inte många av dessa skyltar som stämmer längre, fler och fler lägger ner.

Ha nu en toppenskön semester och sommar på er, puss och kram

M

Inga kommentarer: