lördag, februari 15, 2014

Störst av allt är kärleken...

 Alla hjärtans dag har avklarats och det innebar att chefen bjuckade på lunch på Latitude-59 med hela staben och släkten. För andra gången i mitt liv drack jag en alkoholfri öl, kommer nog inte att anamma den vanan :D Lammfärsbiffarna var kanongoda men salladen med kikärtor och bönor var helt fantastiska. Väl tillbaks på jobbet så lyckades vi få iväg 6 pallar med varor till våra älskade kunder, en av dem har ett samarbete med en stor Svensk möbeljätte som nu ska etablera sig i Dubai, kommer att bli mycket jobb framöver :D
 Kommer hem och hittar detta i brevlådan, ibland är man extra glad att man har så fina vänner på Facebook, den vännen ska jag prata mer vin med i framtiden <3 p="">
Senare igår kväll så ringde jag upp en gammal vän för att få höra hennes Skånska röst och prata ut lite och nu kan jag knappt bärga mig, jag måste få träffa henne för första gången, vi känner ju varandra bara via nätet men är så lika varandra att man kan tro att vi är stöpta i samma form.

Hoppas att ni får en skön helg och kan njuta av nära och kära och av mat och dryck och de av er som gillar mellon så kommer det ju att bli bättre framöver då det snart är dags för final ;)

Puss i ljumsken på er ;)

Inga kommentarer: