onsdag, oktober 14, 2015

Jisses vad det varit mycket nu...

 En maskin som inte gör som man säger, låter illa och inte klarar av sitt jobb och som både elektriker och pump experter inte klarar av och inte ens experter kan klara av via telefon, tillhör inte mina favvo maskiner när jag ska gå på semester.
 Kommer hem till Tierp och ser att den nyta trappan börjar ta form.
 Hemma börjar min älskade Hibiskusar att visa framfötterna
 Fick ett gratis sexpack ägg på trappen.
 Äntligen, nu jävlar ska jag koppla av.
 Jaha och så hamnade jag i samma passkontroll som Ingvar Oldsberg med följe.
 Ja typ Björn Hellberg och en hel del snack dem emellan.
 Fick en del gliringar av Pål Hollender då jag smög in i en ny passkontrollsficka. Han kom dock fram och gratulerade mig till segern över en vunnen tävling i att komma först fram. Och jag kan redan nu säga att på svar på frågan så håll Cypern som ett favoritmål ;)
 Cool bartender i Kiev.
 Min lilla minibar på hotellet. En liter god whiskey för 119:-
 En mycket vanlig syn i Thailand, alla företag har ett litet tempel på tomten.
 Vårt områdes tempel låg nära min balkong och jag hade översikt över det när jag satt och läste min bok .
 Jag hade ju bokat ett enkelrum men de var slut så jag fick ett Superior room för samma pris, runt en hundring per natt.
 TV med en knippe kanaler som alla var på Thai eller kinesiska, en liten balkong som överblickade den lilla marknaden som varje dag bjöd på underhållning.
Marknaden låg mellan Tesco och 7Eleven och efter 11 fick man köpa ut sin alkohol, så jag såg till att fylla på min minibar med lite svalkande dryck.

Inga kommentarer: