lördag, januari 23, 2016

Virus vik hädan!

 Jaha så var det dags igen att leta fram långkalsingarna och klä på sig riktigt varmt, tända ljus och ratta upp pannan på högvarv, ni vill inte veta hur kallt det är i resten av huset, brrr.
 Fast lite extra kallt är inte alltid fel, en riktigt kall öl en kall dag kan faktiskt värma gott efter en veckas hårt slit.
 Då Jörgen tillbringar 3 veckor i Thailand så fick våran artificiella Jörgen starta måndagsmötet, visade sig gå minst lika bra.
 Lagom med lappmögel och jag vill inte ha något mer heller, våren kan gärna få visa sitt ansikte nu eftersom snöslungan inte vill starta.
När man kommer in till stan och ser att buss 14 blåser förbi 2 gånger på en minut börjar man undra, jag tog 111an och myste med min Metro i 3 minuter innan jag klev av och påbörjade min arbetsdag. Ha det så gott för nu ska jag se till att packa väskan igen och vila ut en vecka.

Inga kommentarer: