söndag, maj 14, 2017

Vart tog våren vägen?

 Fick en påse riktigt goda snacks, satans heta och goda, räckte riktigt länge men nu slut, hoppas på ny leverans :D
 Gick som vanligt på en after work på Latitude-59, fick in en tallrik pommes och sen detta.
 Vart ett gäng öl och passerade sveriges radio på vägen.
 Hittade mer pommes på vägen, var ju tvungen at slå ihjäl en timme vid stationen
 Vet inte om jag tror på vädret längre, denna vår har ju gått helt förlorad. Att så frön i mars-april känns ju helt bortkastat
 Det enda jag kan lita på just nu är att Yoda saknat mig mer än någonsin då jag varit borta, hon lämnar inte min sida utan stryker sig mot mig hela tiden.
 Inte behöver man åka till New York heller, vi har ju lika coola tåg här i Tierp, och nu är det ju ljust redan när man drar till jobbet vid 05.30
Så var äntligen våren här, dock fortfarande lite snö då och då.

Inga kommentarer: