tisdag, maj 31, 2011

Rena rama ketchupeffekten.

Hallon alla!
Har haft häcken full och inte hunnit skriva på en dryg vecka. Det har varit mycket med Miss G's lägenhet som brann upp och jag tillbringade helgen den veckan hos henne. Veckan som gick så började all omvandling på jobbet, träd som togs ner och flytt av allt som var i vägen. Allt finns på Fejjan.

I fredags så tog jag tåget till Hufvudstaden och strosade runt lite innan jag hoppade på Birkabåten med Miss G och hennes vänner och hade sjukt, näst intill straffbart, roligt. På lördagen tog vi oss en lunch för 165:- som var detsamma som fredagens middag dvs all mat och dryck man orkar trycka i sig :D

Vi skulle sen ta oss hem till Tierp men pga allt för stort intag av alkohol råkade jag kliva på fel tåg och trodde att Miss G satt en vagn längre bak medan jag satt och festade med en tysk, fick sen ett samtal från Miss G som undrade var jag var, var då i Bro och fick trixa mig hemåt :D

Veckan, de 2 dagar som gått så har de skalat bort all asfalt från gårdsplanen vid jobbet, tagit bort friggeboden och om sex veckor ska det vara klart, en fabrik dubbelt så stor som den är idag.

I morgon åker jag till Uppsala och besiktigar släpet och sen till Gubbängen ett par dagar och Smakar på Stockholm för att senare i helgen åka hem till Tierp och mata katten. Förhoppningsvis med Miss G.

Puss å kram på er alla.
M

Inga kommentarer: