söndag, oktober 14, 2012

Sådärja då var halva oktober avklarad

 Uppsalas nya landskapsarkitekter på SLU firade tydligen min födelsedag :D Jag tillbringade större delen av söndagen med att tacka de drygt 200 FB-vänner som gratulerade mig på födelsedagen som jag firade med att spackla flickvännens väggar och sedan ta mig till svampskogen innan jag tog mig hem och startade tvättmaskinen.
 På jobbet går det hyffsat, chefens man försöker tydligen gräva sig ner till Kina, Nicke klättrade berg i Alperna och själv kutade jag runt mellan 4 maskiner och försökte få allt att fungera.
 Detta meddelande mötte mig en morgon, gjort av plastpärlor.
 Vi har blivit med 3 robotar som stått i en metallindustri, nu ska vi programmera om dem till plast och packningsindustri.
På väg hem från jobbet passerade vi Henövergångsstället :D

Inga kommentarer: