lördag, mars 15, 2014

Känner mig våldtagen av Kung Bore!

 Hej, ville bara visa lite vad en eftermiddagssol kan gör a med ett spännande hotell, svårt att fånga på bild med en mobiolkamera dock.
 Nordens eller norra europas mest energi effektivaste hus, har en lite konstig form det med :)
 Nicke på jobbet fixade lite gofika på Pi-dagen, bottnen var fylld med lakritspulver och lite gelatin med lättdryck vart toppingen.
 Lånade ut mitt Accesskort till Nicke som betalade tillbaka med att pröjsa för alla öl jag drack på Latitude-59 i går.
 Blir ölen kallare än så här så får man intaga den med kniv och gaffel, personalen ser hela tiden till att vi har något att dricka.
 Efter ett gäng goa goa öl så gick vi ner på stan för att ta oss hem, regnet piskade oss i ansiktet och jag var tvungen att dra upp huvan. Var dock tvungen att hålla i den då den ville blåsa av i halvstormen.
 När jag kom hem så var det näst intill snö i luften och det var skönt att få komma in i stugvärmen på 25 grader.
Vaknar upp vid 4-tiden och tittar ut på lappmöglet som besudlar min tomt, var det inte 18 grader härom dagen? Fram med skyfflarna så bjuckar jag på kaffe :D Ha en skön helg på er!

Inga kommentarer: