tisdag, mars 25, 2014

Lönen har kommit och gått.

 Hallå där alla vänner och alla nykomlinga, det fylls på med nya läsare varje vecka, tack för att ni läser eller bara tittar på bilderna. Efter en sen natt i lördags så fixade jag till en riktig frukost för två rediga karlar, bacon ägg och en öl, ja eller frukost och frukost, klockan var ju efter 12 :D
 Avslutade söndagskvällen på samma sätt som jag startade den, det fick bli en bacon och lök omelett fast nu med ett glas vitt vin
 Min gamla arbetsplats från tiden 1985-1986 genomgår en smärre förändring, snart är tårtpappret borta och Åhléns ska få en helt ny fasad.
Visst är det härligt att ljuset återvänt. Kom hem idag och tog itu med räkningarna och då jag hade en del extra pengar pga att jag knappt tog ut någon semester så fyllde jag igen en del större hål i ekonomin, känns skönt att kunna rensa bland lånen och bättra på ekonomin. Firade med att köpa mig en ny ryggsäck och en Bib med Shiraz.

Hoppas att ni får ett fantastisk fint slut på denna veckan, puss och kram på er.

Inga kommentarer: