lördag, december 29, 2018

Gott slut, tack för allt 2018.

 Årets sista helg har kommit och det är dags att tänka tillbaka på det år som flytt. För mig ett händelsefull år med stora förändringar. Julen var extra kall men sen vart det varmare.
 En vit jul med fina solnedgångar, allt man önskar sig av en vinter är lite lugn och ro, har bara behövt dra igång snöslungan vid ett tillfälle ännu.
 Firade med lite pepparkakor och ädelost på tub och lite glögg. Pratade med min fru, som för tillfället bor i Phuketoch jobbar hos sin bror som är massör.
 Min utsikt från förstubron i Tierp.
 Njuter av att klå minst ett lag varje gång jag ser På spåret, lite extra roligt att se programmet när man har Duoappen igång.
 Borgen kyrkan i Tierp en lagom kall lördag i slutet av året.
 Nathanael kyrkan vid lunch i slutet av året.
 Salvia med frost, har så mycket att jag inte gör av med en bråkdel.
Frost på soptunnan. Jag har i år gift mig och rest runt mycket i min frus hemland, träffat ett par av hennes syskon, hennes mor och ett av hennes barn, de bor lite utspridda i Thailand. Jag har hunnit med att se några av de platser jag länge velat se och rest runt i nästan hela Thailand, träffat många vänner till min fru och hon har träffat några av mina vänner som jag har där. Jag har fått visa henne platser som jag känner sedan tidigare och som hon inte visste fanns. Hon är det bästa som hänt mig på mycket mycket länge och jag saknar henne så mycket även om vi pratar med varandra flera gånger om dagen. Ha nu ett gott slut på 2018 och njut av livet. Puss och kram <3 p="">

Inga kommentarer: