torsdag, maj 06, 2021

Kall vår!

 

Nu har vi producerat nya plastmuggar i härliga färger, kul att få göra något annat än det vanliga.
Vi har även gjort lite spadar till sommarens lekglada barn, även där roligt att få göra någonting vi inte gör dagligen.
Min fru på väg ner till köpingen för att handla mat och hon har klätt sig som om det vore vinter.
En av mina älskade hibiskusar slår ut och har en blomma som är nästan lika stor som min frus ansikte.
En annan har en mer intressant formgivning och en ovanlig färg, därför extra eftertraktad på marknaden.
Mina söta tjejer, de sover ofta ihop, kan vara för att de håller varandras värme.
Min fru, Sitala, har städat uterummet så nu kan man äta direkt från golvet, dock hittar jag ingenting längre och fick använda en champagnekork till poolen istället för den ventil som jag brukar använda eftersom jag inte hittar den. Ha det gott!

Inga kommentarer: