torsdag, mars 04, 2010

Har nu skottat så inihelvete mycket snö att om det kommer mer så finns risken att snön trycker sig mot fönsterrutorna och krossar dem. Enough is enough, tillbringar ju mer tid med slungan och skyffeln på taket än vad som är hälsosamt, har funderingar på att döpa skyffeln till Darlene eller nåt.

Har fått för mig att göra en databas över alla filmer jag har på DVD och länka till IMDB så att man kan få en liten fingervisning om vad den handlar om, klurar lite på hur den ska se ut bara. Miss G har drabbats av svensk film feber och jag måste kolla igenom alla skivor för att se vad hon kan tänkas vilja se, ett tidskrävande jobb.

Tog mig lite tid att dema min mobil för en jobbarkompis så att vi kunde se skilnaderna på hans och min telebobo på nätet, det var stor skillnad. Så nu ska han göra ytterligare en website för OpenWave.

Nu är det precis två veckor kvar till Sälen vilket ska bli skoj och fyra veckor kvar till påsk, det ska inte bli lika roligt. Jag ska ju riva miss G's hall och bygga upp den igen med allt som hör till, dvs måla putsa och montera ihop IKEA-möbler.

Shulululu på er
M

Inga kommentarer: