måndag, mars 29, 2010



Jag är så sjukt trött på att inte kunna göra något. Jag vaknar som vanligt vid 3-4 tiden, försöker somna om och går sedan upp strax före 6. Tittar på TV4s nyhetsmorgon och kollar in mina mail och Facebookar. ser sen på gamla tv-program via webben men har nu sett allt jag missat och har nu börjat titta på en massa annan skit jag normalt inte skulle se.

Hurra för helgerna när "mon amour" kommer hit och tar hand om mig. Önskar att jag kunde klättra upp på stegen och ställa in parabolen så att jag kan se alla de kanaler jag betalar för, istället för de få jag får in via vanlig antenn. Men det är lite svårt att klättra med kryckor. Fan ta vinterhalkan.

Eftersom jag ligger och skriver så får det bli lite kort, ha det allihop.
M

PS Har nu sjunkit så lågt att jag t.o.m. skriver och klagar och ondgör mig på Twitter

Inga kommentarer: