lördag, juni 26, 2021

Sommar, sommar, sommar.

Har haft ett underbart år av blommande Hibiskusar, denna gång en Adonicus Apricot.
Varje dag har en Hibiskus visat sina färger, i det här fallet en El Capitolio.
Då rådjuren åt upp ett av de nya äppelträdena så satte vi ett nytt och hägnade in det med kycklingnät.
Levererade lite varor till Tierps Färg och fick lite godis som tack. Min fru blev glad, då jag sällan äter godis.
Kom till Latitud-59 i fredags och folk skrek och hyllade vår ankomst, eller så var det att Sverige just gjorde mål just då.
Yoda som sällan låter sig komma på bild.
Ny och plokkade!
Som hon njuter min älskade hustru, sol och bad och värme.
Det är inte ofta vi kan njuta av värmen.
Pionerna har slagit ut.
Har varit hos tandläkaren två gånger denna månad till en kostnad av drygt 4000 spänn, undrar om det inte är Ulla-Bellas fel?
Åter igen min Adonicus Apricot.
Vilken glädje de ger mig mina underbara hibiskusar.
Kö till Systembolaget dagen inna midsommar.
Pioner i full blom.
Min underbara hustru på väg till midsommarfest i Norrviken.
Tord som var värd och Krister som var gäst, vi hade så roligt tillsammans denna midsommarfest, nya vänner som kommer att ses framöver.
Min fru och hennes nya vänner.
Ett glatt gäng, Tord med 0 och jag med 1.2 på mätaren :D
Schersmin och fru i Norrviken.
Fick vänta på tåget i 40 minuter så passade på att ta en öl och vuxenläsk hos Abbe på Döner,
Glada vänner.
Nu ska det fixas till det inomhus.
Yoda ligger still för en gångs skull.
Så även min underbara hustru ;)
 

Inga kommentarer: