söndag, juni 25, 2023

Fortsätter uppdateringen.

Vi firade Songkran, dvs det Thailändska nyåret då man gör rent hemma och tvättar sin mans fötter med vatten med blommor i.
Min fru, Sitala, älskar vårat pantsystem som gör att hon kan få ihop pengar till att handla på loppis.
Mer billig mat från Lidl, 25 spänn det får man knappt tomaterna för.
Mer nya kläder från min gamla kompis perfekt då vi ska på festiviteter i Örbyhus.
Släået gick igenom besiktningen, trots att jag tog hörnstolpen och krossade glaset till ett av lysena.
Glädjen att ha 3 El Capitolios blommande samma dag, underbart.
Klassträff med knytkalas i Örbyhus kyrka för min frus SFI-klass, jättekul att träffa hennes vänner.
Mer kläder och skor från min gamla klasskompis.
Tror inte jag behöver köpa kläder någonsin igen.
Rea på COOP, bara ett litet problem, frysen är knökfull så dessa måste vi grilla genast.
Jaha så kan man ju också se ut.
Mer billigt från Lidl, grönsakskasse för 25 spänn.
Mina hibiskusar fortsätter arr blomma nästan varje dag.
Öppet hus på Atlas Copco, de bjöd på rundtur, kaffe, läsk, varmkorv, bullar och framförallt så sökte de arbetskraft, kan ju vara någonting i höst.
Mer kläder, tischan har jag köpt med ett uttryck från folmen Repmånad, byxorna kan man göra om till shorts.
 

Inga kommentarer: