söndag, augusti 26, 2007

En lång vecka!

Vardagarna har flutit på som vanligt men i fredags så hämtade jag en större bokhylla hos min bror och hans familj. Körde runt X:et och vår son till snabbköpet och gjorde ett större inköp för att leverera till hennes lägenhet. Sedan åkte vi alla hem till mig och grillade.

Lördagen innebar fönstershopping på Tibabs utställningslokal, Meyas Boning och lite allt möjligt annat, grillade och helt plötsligt så var det söndag.

Skjutsade hem X:et och sonen och åkte sedan till svampskogen, efter en liten korg med rätt så torra kantisar av 3 olika slag och ett par soppar så åkte jag hem och lastade ur bilen och började sätta ihop bokhyllan, knepigt värre, utan beskrivning. Tror att jag gör det i morgon istället. Bingolotto börjar ju snart, ska man vakna som miljonär imorgon? Jaja, ni blir de första att få veta om jag ska sluta på fabriken eller inte, jag lovar.

Ha det så gott.

M

Inga kommentarer: