torsdag, mars 12, 2020

Men jisses det har gått en dryg månad och jag har inte hunnit med någonting!

 Min fru och jag pratar varje dag via Messenger och varje helg så kör vi videosamtal, vi tycker det är viktigt att få direktrespons via video.
 Yoda har blivit en riktig kelgris, tror att hon fattar att det är en resa på gång snart, jag har inte tagit fram någon väska men hon är en smart katt.
 Vi har äntligen fått våra fantastiska nya Upptåg men det gäller att vara snabb ombord om man vill ha bra säten. Trots att de nya tågen tar 150 fler resenärer så kan det ibland vara så fullt att folk får stå i gångar och trappor.
 I mitten av februari bjöd chefen på middag på en av de bättre ställena i Uppsala, Miss Voon.
 De varnade för att det kunde vara starkt, men som van Thairesenär så var det långt ifrån starkt, mn mycket gott.
 Alltid trevligt att vara uppskattad, fick en klocka och en större slant efter 30 år på samma plats, pengar som kom väl till pass då vi ska söka 2 visum till den bättre hälften.
 XXL har problem med sin ekonomi och rear ut massor av saker så jag köpte ett par lätta och luftiga gympadojjor för tvåhundra spänn. Perfekta att ha under flygningarna och i Thailand.
 Inte långt kvar tills man får träffa dessa små sötnosar.
 Säja vad man vill om ungdomarna i Tierp men de är hardcore skateare i varje fall.
 En av de sista mörka mornar jag upplever denna vår, snart i ett land med över 35 grader varje dag.
 Denna älskling slog ut timmar innan jag var tvungen att åka till jobbet och sedan ta mig till Thailand.
Semmeltisdag och som alltid på jobbet så bjuds det på de goa bullarna.

Inga kommentarer: