onsdag, mars 18, 2020

Och så var denna resa slut.

 Det har blivit poppis med att köpa färdiga väskor fyllda med whisky, dock tokdyrt och mycket mer än man får ta in hemma.
 En minut innan avgång och jag har två tomma säten bredvid mig, då dyker två ryssar upp med ett stort gäng kassar, väskor fyllda med färskt bröd mm, dåliga var de på att dricka också, jävla mesryssar.
 Hade lite extra tid i Doha och kunde för första gången där ta in en öl, har varit där många gånger tidigare med då under Ramadan och tidigt på morgonen och då serveras inte öl.
 Tillbaka på Arlanda vid sjutiden på morgonen, lite tidiga men det gör ju aldrig något.
 Detta plus två flaskor till fick jag med mig denna gång
 Fyllde upp fikabordet på jobbet men fick hjälp av chefen som kom tillbaka från Miami.
 Bokade resa till frun men får se om jag måste boka om nu då Sverige låst gränserna pga Covid-19
 Yoda var glad att jag kommit hem och låg och myste i soffan hela helgen.
Luftvärmepumpen har pajat igen, satan också, dags att ringa Julas tekniker igen.

Inga kommentarer: